U nešto više od desetljeća, utjecaj društvenih mreža prešao je put od zabavne razonode do potpuno integriranog dijela gotovo svih aspekta svakodnevnog života za većinu ljudi. Danas je nemoguće zamisliti jedan dan u životu pojedinca bez korištenja društvenih mreža ili digitalnih alata. S obzirom na munjevit razvoj tehnologije i popratnih sadržaja iznimno je važno držati korak s vremenom kako bi naša organizacija bila i ostala uspješna u ostvarivanju svojih ciljeva. Upravo iz tih razloga predstavnici naše i partnerskih udruga prošli su tjedan sudjelovali na edukaciji po nazivom „Digitalni marketing i digitalni alati“
Edukacija je, uz to što je bila vrlo poučna, bila i veoma zanimljiva. Sudionici su imali prilike dobiti bolji uvid u širinu i mogućnosti koje nam pravilna upotreba digitalnih alata omogućava, kolika je raširenost određenih društvenih platformi, koliko korisnici provode vremena na pojedinim društvenim mrežama, koje su razlike u dobno-spolnim skupinama kod korištenja društvenih mreža i mnoge druge zanimljive i korisne informacije.
Osim teorijskog djela imali smo priliku i sami izraditi profile na trima društvenim mrežama: Facebook, Instagram i TikTok te objaviti sadržaj. Naučili smo i kako koristiti digitalne alate poput Meta Business Suitea, Kontentina, Canve i sl. kako bi naše aktivnosti na društvenim mrežama što bolje ostvarile svoje ciljeve, bilo da je to povećani angažman, povećana informiranost ili nešto treće. Također naučili smo i kako kroz ove kanale pratiti analitiku i uspješnost naših aktivnosti u svrhu činjenja pravovremenih intervencija u slučaju da isti ne ostvaruju željene rezultate.
Osim angažmana na društvenim mrežama upoznali smo se i s digitalnim alatima koji nam olakšavaju uspješnu provedbu i vođenje projekata poput Jira Software, Monday.com, Trello i sl.
Milijarde ljudi diljem svijeta koriste društvene medije za razmjenu informacija i umrežavanje. Na osobnoj razini, društveni mediji omogućuju nam komunikaciju s prijateljima i obitelji, učenje novih vještina, razvijanje vlastitih interesa i zabavu. Na profesionalnoj razini, možemo koristiti društvene mreže kako bismo proširili svoje znanje u određenom području i izgradili svoju profesionalnu mrežu povezivanjem s drugim stručnjacima unutar svog djelokruga. Na razini tvrtke, društveni mediji nam omogućuju da komuniciramo sa svojim kolegama i korisnicima, dobijemo povratne informacije i podignemo organizaciju na jednu višu razinu.
Marketing na društvenim mrežama moćan je način, za organizacije svih veličina, da dopru do potencijalne ciljane skupine. Ljudi otkrivaju svoje interese, uče, prate i kupuju na društvenim mrežama tako da ako niste na platformama kao što su Facebook, Instagram i Tik-Tok, propuštate mnogo toga! Sjajan marketing na društvenim medijima može pridonijeti uspjehu vaše organizaciji dok izostanak istog može dovesti do svojevrsne „nevidljivosti“ ma koliko kvalitetan vaš rad i ciljevi bili.
S obzirom na sve navedeno pratite, sharajte, lajkajte naše stranice na društvenim mrežama kako bi naš rad bio što bolji te kako bi svi zajedno doprinijeli izgradnji društva u kojem su ranjive skupine ravnopravni članovi zajednice u kojoj žive.
Na edukaciji su uz predstavnike naše udruge sudjelovali i predstavnici partnerskih udruga – Kozlići, Videatur i Centar za razvoj vrijednosti s ciljem jačanja organizacijskog razvoja. Zajedno surađujemo na projektu “Jačanje mladih i djece s invaliditetom za proaktivno djelovanje i povećanje građanske participacije” koji je podržan sa 28,298.20€ financijske podrške Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru EGP grantova.